مکان های مخفی موجود در بازی GTA San Andreas

مطمئنأ شما نیز تاکنون نام سری بازی های GTA را شنیده اید. آخرین نسخه این بازی برای GTA San Andreas ، PC میباشد که مدت زمان زیادی از عرضه آن میگذرد. اما بسیاری از کاربران همچنان این بازی را جزء بهترین بازی ها میدانند. در این ترفند قصد داریم با استفاده از یک نقشه کامل به معرفی مکان های مخفی این بازی بر روی نقشه بپردازیم.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید


 

ادامه مطلب ...

معرفی بهترین سایتهای مرجع برای کدهای تقلب بازی ها

روزانه بسیاری از افراد وقت خود را در موتورهای جستجو و سایت های مختلف به دنبال پیدا کردن رمز و کدهای تقلب بازیهای مختلف هدر میدهند. از این رو مجموعه ای از سایت های مختلف برای به دست آوردن کدهای تقلب بازی ها و ترینر های مختلف آماده نموده ایم. این سایت ها تمامی کدهای کنسول های مختلف بازی از جمله کامپیوتر ، پلی استیشن 1و2 ، ایکس باکس ، نیتیندو ، گیم بوی ، گیم کیوب و ... را شامل میشوند.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید


ادامه مطلب ...

چگونه فیفا 2006 را بهتر بازی کنیم؟

برای بازی کردن فیفا 2006 ، این بازی مهیج ، بهتر است به چند نکته دقت کنید، تا از این بازی ویدیوی بیشتر لذت ببرید. کیفیت و دقت شبیه سازی این بازی آنقدر بالاست که برای بازی کردن آن نیز لازم است تا دقت و مهارت بیشتری صرف گردد. مطمئن باشید در این بازی هر چه قدر بیشتر به سبک فوتبال واقعی بازی را انجام دهید بازی لذت بخش تری خواهید داشت. در اینجا قصد داریم ترفند های بهتر بازی کردن و همچنین نحوه کنترل دکمه های بر روی کیبورد ، Play Station2 و Logitech Dual Action به فارسی را برای شما بازگو کنیم.

 

ادامه مطلب ...

ترفندی در یکی از بازیهای سایت ترفندستان!


ممکن است شما نیز تا به حال به بخش "بازی های آنلاین" این سایت رفته باشید ، در این بخش مجموعه ای از بازی های فلش قرار گرفته است که پس از اتمام هر بازی رکورد و امتیاز شما ثبت میشود. در یکی از این بازی ها (Wall Bounce) ترفندی نهفته است که با استفاده از این ترفند میتوانید رکورد خود را در هر بار بازی بیشتر کنید بدین شکل که پس از شکست در بازی ، امتیاز خود را برای دور بعد حفظ کنید!



برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید


ادامه مطلب ...

بازی های مورد علاقه خود را آنلاین بازی کنید

در صورتی که تاکنون بازی های مختلفی را بازی کرده باشید ، حتمأ متوجه قسمتی به نام Play Online یا عناوینی شبیه به آن شده اید. اما این موضوع به نوعی در کشور ما جای نیفتاده است. دلیل آن هم ابتدا سرعت کم اینترنت و دلیل اصلی تر کپی بودن سی دی های بازی است به نحوی که به شکل مستقیم امکان بازی کردن به شکل آنلاین و با افراد دیگر از سراسر جهان امکان پذیر نیست. اما در این ترفند قصد داریم به معرفی ابزار مخصوص این کار و نحوه عمل کردن با آن برای انجام بازی های:
WarCraft:Frozen Throne , StarCraft: Brood war, Crom3D , Age Of Empires The WarChiefs , Half life - Counter Strike , Fifa 2007
بپردازیم. به ویژه بازی Fifa 07 که در ایران طرفداران زیادی دارد و به دلیل مشکل کپی بودن سی دی ها امکان بازی کردن مستقیم آن به شکل آنلاین وجود ندارد. اکنون میتوانید با دوستان خود به سادگی و از طریق اینترنت به شکل آنلاین بازی کنید!

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید




 

ادامه مطلب ...