نوشتن چند سطر در یک بار ارسال پیام در یاهو مسنجر

قصد داریم تا هم اکنون یک ترفند ساده اما کاربردی در یاهو مسنجر را به شما معرفی کنیم. همان طور که میدانید در تمامی محیط های ویندوز وقتی میخواهید یک سطر پایین بیایید همواره از دکمه Enter استفاده میکنید. اما در یاهو مسنجر با زدن دکمه Enter متن نوشته شده توسط شما برای فردی که با او چت میکنید ارسال میشود. در نتیجه با زدن Enter نمیتوان یک سطر پایین آمد. حال با استفاده از این ترفند میتوانید در هر بار ارسال چندین خط نوشته و سطر به سطر پایین بیایید.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید

ادامه مطلب ...

ذخیره عکس کنار ID افراد در یاهو مسنجر

در صورتی که از کاربران مسنجر محبوب ایرانیان ، یاهو مسنجر باشید ، حتمأ با Avatar یا عکسی که به هنگام چت کردن در کنار ID افراد نمایش پیدا میکنید آشنا هستید. توسط این ابزار که از یاهو مسنجر 7 افزوده شده است ، شما به هنگام چت کردن با طرف مقابل میتوانید عکسی با سایز نسبتأ کوچک را در صفحه چت خود قرار دهید. اما به طور طبیعی این عکس را نمیتوان توسط یاهو مسنجر بر روی هارد ذخیره کرد و تنها میتوان آن را مشاهده کرد. برای ذخیره کردن عکس طرف مقابل بر روی هارد راه هایی همانند استفاده از نرم افزارهای جانبی وجود دارد که هر کدام دچار مشکلی هستند. اما در این ترفند قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که در عین سادگی میتوانید تصویر هر ID که بخواهید را دریافت و روی هارد ذخیره نمایید.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید


ادامه مطلب ...

آیا دوستان شما در 24 ساعت گذشته در یاهو مسنجر آنلاین بوده اند؟

هم اکنون قصد داریم یک ترفند بمب را به شما معرفی کنیم! ترفندی که شاید تاکنون به آن فکر کرده باشید اما آن را امکان پذیر نمیدانستید. در صورتی که شما نیز از کاربران مسنجر محبوب ، یاهو مسنجر بوده باشید حتمأ به این موضوع برخورد کرده اید که در لیست دوستان شما ، امکان مشاهده افراد آنلاین و آفلاین وجود دارد. یعنی کاربرانی که در حال حاضر آنلاین هستند و افرادی که هم اکنون آفلاین هستند. اما برای اولین بار امکان جالبی میسر شده است که به وسیله آن شما میتوانید یک آمار گیر 24 ساعته بر روی هر ID که بخواهید قرار دهید. سپس امکان مشاهده وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن ID مورد نظر را در 24 ساعته گذشته و به شکل هر 10 دقیقه مشاهده کنید. به عنوان مثال 1 روز کامل به اینترنت سر نزدید و اطلاع ندارید که دوست شما در یاهو مسنجر آنلاین شده است یا خیر؟ با این ترفند میتوانید آمار آنلاین بودن دوست خود را در 24 ساعت گذشته مشاهده کنید و به نوعی مچ گیری نیز کنید.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید

ادامه مطلب ...

YahElite ، دمیدن روح تازه در کالبد یاهو مسنجر

یاهو مسنجر را به جرأت میتوان محبوب ترین مسنجر به خصوص در نزد ایرانیان دانست. اکثر افراد هنگام اتصال به اینترنت به مسنجر یاهوی خود نیز همواره سری میزنند. اما این نرم افزار به خصوص با ارائه نسخه های جدیدش برای کاربران ایرانی تا حدودی دردسر ساز شده است. حجم بالای 12 مگی برای نصب ، مشکلات اتصال و عدم لوگین به مسنجر ، هک و بوت شدن های پیاپی ، PM های ناخواسته ، مشکلات هنگام چت ، ویروسی شدن یاهو مسنجر و ... از مشکلات پیش آمده برای کاربران ایرانی است که از اینترنتهای کم سرعت برای اتصال استفاده میکنند. اگر قصد دارید یکبار برای همیشه مشکلات مسنجر خود را پایان دهید این ترفند چاره کار شماست! YahElite روح تازه ای در کالبد مسنجر شما خواهد دمید.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید

ادامه مطلب ...

مشاهده سایت های اینترنتی از طریق ماشین حساب ویندوز!

احتمالأ گذر شما نیز تاکنون به ماشین حساب موجود در ویندوز افتاده است. یک ماشین حساب تقریبأ پیشرفته که کار آن انجام عملیات ریاضی است. اما در این ترفند قصد داریم به وسیله یک روش مخفی ، از طریق همین ماشین حساب کاری کنیم که بتوان کلیه سایت های اینترنتی را با آن مشاهده کرد. به نوعی آن را تبدیل به یک مروگر صفحات اینترنتی کرد!

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید

ادامه مطلب ...