کارت ویزیت

 با سلام

خدمت اقایون و خانم ها دکتر و دندانپزشک ها ومهندس ها. مغازه دارهاو.........................

هر دوستی که کارت ویزیت می خواهد استارفند را دنبال کند و هر روز ازطریق اینترنت چکش کند چون به زودی ساخت کارت ویزیت با بهترین گرافیک و طراحی(شکل ظاهری) ممکن می شود.

کافی است فقط تو بخش نظرات ویژگی کارتیتون و شغلیتون و اسم می خواهید را بگوید.

{منتظر خبر های جدید باشید}

نظرات 4 + ارسال نظر
معین سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ب.ظ http://tofigh.blogsky.com

سلام
واقعا شرمنده ...
باور کن اینطوری نیست که می گی !
من می خواستم جای اصلی لوگو ، لوگوی خودم باشه و لوگوی تو رو بذارم تو لوگو دونی . ولی بلد نبودم لوگو دونی درست کنم !
اتفاقا می خواستم بهت بگم ولی از دیروز اینترنتم قطع بود !
اگه ساخت لوگو دونی رو بلدی ، به ما یاد بده .
ممنون میشم ...

معین سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:48 ب.ظ http://tofigh.blogsky.com

راستی یه چیز یادم رفت :
در صورت تمایل حاضر به تبادل لینک هستم .
اگر مایل بودی ، لینک منو با نام "توفیق اجباری" بذار .
و بعد به من خبر بده تا لینکت کنم .

امیر چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ق.ظ

سلام من یک کارت ویزیت می خواستم با جملات زیر :
تدریس خصوصی کامپیوتر
فروش و تعمیر قطعات کامپیوتری
نصب ویندوز و برنامه های جانبی
تلفن : 2608261-0936 قدمی

پژمان چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام
من یک کارت میخواستم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد