تبلیغات ۳

مژده مژده...... 

سایت استارفند با دارابودن بازدید کنندگان بالا و بیش از ۱۰۰۰ ترفند و مطالب دیگر پذیرای تبلیغات شما عزیزان است. 

شما عزیزان با ارسال نظر از همین الان جاهای خوب سایت را رزرو کنید تا هم از جای نمایش خوبی بهرمند باشید و هم از تخفیف عالی برای شما که جزو اولین کسانی بودید که تبلیغاتیتان را به استارفند سپرده اید.  

 

نرخ تبلیغات 

تبلیغات به ۲ صورت کلیکی و زمانی برای شما عزیزان ارائه می شود که به شرح زیر است: 

تبلیغات کلیکی: 

1. تعرفه هر بار نمایش                        1 ریال در هر 5000 بار نمایش 

2. به زودی اعلام می شود 

تبلیغات زمانی: 

1.تعرفه هر بار نمایش ماهانه                50000 ریال می باشد 

2.به زودی اعلام می شود 

 

 کلیه تبلیغات در اندازه۶۰ * ۴۶۸ پیکسل  می باشد و در صفحه اول سایت و لینک های آن اجرا می شود. 

(برای دانستن از چگونگی از نحوه درخواست و پرداخت وجه بروی لینک ثابت کلیک کنید.)

با عرض سلام خدمت شما که استارفند را انتخاب کرده اید  

بنر تبلیغاتی شما در قسمت بالای سایت به نمایش در می اید(در قسمت تبلیغات) 

برای دانستن ار نحوه پرداخت کافی است در قسمت نظرات در خواست خود را مبنی بر دادن تبلیغ به ما گنجانده و ادرس(شرکت یا سایت) و میل را مطرح کنید(از درست نوشتن ادرس ومیل اطمینان حاصل کنید) تا در کمترین زمان ممکن با شما تماس برقرار شود. 

پاینده و پیروز باشید.  

نکته:تعداد گرفتن و نمایش تبلیغات محدود است(حداثر 3 تبلیغ در سایت گنجانده می شود)

نظرات 1 + ارسال نظر
مهندس روحی چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ق.ظ http://delsoookhte.blogfa.com/page/eshterak.aspx

خیلی ممنون ازتون که لینکمون رو برداشتید ...
ولی من قصد ندارم لینک شما رو بردارم . شما هر برداشتی هم بکنید برای من محترم هست . فقط ما آدمها عادت کردیم زود قضاوت کنیم .
من بعد از چک کردن رنک شما متوجه شدم که وبلاگ شما در لیست رنکینگ وجود نداره و این یعنی اینکه وبلاگتون برای گوگل ناشناخته است . من اگه شما رو در وبلاگ اصلی لینک می دادم رنک خودم پایین می اومد . واقعا چاره ای نداشتم . الان هم من هیچ گله ای از دت شما ندارم . هیچ اجباری هم برای لینک من ندارید ولی لینک شما همچنان محفوظ خواهد ماند .
شاداب باشی و شادی را به دیگران هدیه کنی .

خواهش می کنم جواب های هوی است چرا ناراحت می شوید کاری راکردم که بقیه کسانی که شما را لینک کردن به نظر من باید انجام دهند
تا دیگر شما دیگران احمق در نظر نگیرید(البته ببخشید ها)
شما اصلا سایت ما را در گوگل سرچ نکردهاید و اگر نه متوجه می شدید اولا ما سایت هستیم نه وبلاگ
دوما در صفحه اول سرچ گوگل قرار داریم
درمانده نمانی ما با لینک در وبلاگ شما مشکلی ازمون حل نمی شد
شما هم ناراحت نباشید
من هم شما را در mob-fand.blogsky.com لینک کردم
پاینده باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد