رادیو فردا(جاوا۵)

رادیو فردا را اینبار به صورت online در وبسایت و وبلاگ خود داشته باشید.توسط این سیستم میتوانید در وبلاگ یا وب سایت خود رادیو فردا را گوش کنید . این سیستم به صورت همزمان و لحظه ای رادیو فردا را در وب شما قرار داده و جدیدترین موسیقی ها و اخبار را منتشر می کند. 

توجه:چون کدهای جاوا پس از این که در قالب سایت و یا وبلاگ شما کپی می شوند بلافاصله حالت اجرائیبه به خود گرفته و باعث به تحرک افتادن قسمت مورد نظر می شوند.توصیه می شود پس از اطمینان از جای درست ان را در قالب کپی کنید و یا یک کپی از قالب خود داشته باشیدکه در صورت مشکل در قالب جای برگشت داشته باشید. 

با تشکر مهندسین استارفند 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
پارس فیلم سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:54 ق.ظ http://parsfilm.blogsky.com

سلام
ممنون از پیشنهادتون . من لینک شما را اضافه کردم. لینک من را با نام ؛مجله سینمایی پارس فیلم؛ اضافه کنید. موفق باشین .

دو ستاره سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ق.ظ http://www.setarebaran.blogsky.com

با سلام
چون شما خواستید لینکتان کردم اگر دوست داشتید من را با نام ستاره باران لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد