آشنایی با یک ترفند ناشناخته در یاهومسنجر

با توجه به فراگیر بودن استفاده از سرویس ایمیل یاهو در ایران، و در نتیجه استفاده از برنامه ی یاهومسنجر برای برقراری ارتباط های متنی و صوتی آنلاین، ترفندهای یاهومسنجر بسیار مورد استقبال واقع می شوند. در این قسمت شما را با یکی از ناشناخته ترین ترفندها و نکته های کار با یاهومسنجر آشنا می کنیم. 

 برای خواندن ادامه مطلب روی لینک ثابت کلیک کنید


خودتان را به لیست یاهومسنجرتان اضافه کنید

شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی این کار کاملا شدنی است و اتفاقا خیلی کم طول می کشد تا بتوانید خودتان را به لیست یاهومسنجر اضافه کنید. ولی این کار چه فوایدی دارد؟ خب برای این کار 2 امتیاز نصیب شما می شود:
*) اول اینکه می توانید اطمینان حاصل کنید که شبکه ی شما DC نباشد. این ترفند به خصوص برای کاربران خطوط اینترنت ADSL می تواند بسیار پرکاربرد باشد. به طوری که در مواقعی که احساس می کنید شبکه ی شما با یک افت سرعت بسیار عجیب و قریب مواجه شده است و بالا آمدن صفحات وب به کندی انجام می شوند، اما تمام شواهد نشان می دهند که شما به اینترنت متصل هستید (یا به عبارت دیگر هیچ نشانی از DC شدن ندارید) به سراغ لیست یاهومسنجر خودتان بروید و برای خودتان یک پیام بفرستید! اگر پیام شما سریعا به خودتان رسید، یعنی شبکه ی شما افت سرعت پیدا کرده است ولی هنوز به اینترنت متصل است ولی اگر پیام شما به خودتان نرسید، متوجه می شوید که علی رقم اینکه نشانه ای از دی سی شدن نداشتید، شما دی سی هستید! پس دیگر لازم نیست بیخودی منتظر لود شدن و بالا آمدن صفحات وب بمانید چرا که آن ها دیگر بالا نخواهند آمد! پس سعی کنید ارتباط خود را با اینترنت دوباره برقرار کنید. (Redial کنید)
*) دوم اینکه با این کار می توانید از وضعیت خودتان نزد سایر اعضای لیست یاهومسنجر، اطمینان حاصل کنید. به عنوان مثال می توانید مطمئن شوید که آیا برای اعضای لیست خودتان پنهان ( invisible) هستید یا خیر!؟ و یا اینکه آیا شما دارید با وضعیت خاصی در لیست یاهومسنجر نمایش داده می شوید یا خیر (مثلا اگر فراموش کرده اید که خودتان را از حالت Not At My Desk خارج کنید، افزودن خودتان به لیست یاهومسنجر باعث می شود تا به وضوح هرچه تمام تر متوجه این اشتباه خودتان بشوید و تنظیمات را اصلاح کنید. 

با تشکر مهندسین استارفند 

نظرات 1 + ارسال نظر
لادن فروهر دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.ladansahraei.blogsky.com

سلام ببخشید دیر جواب دادم گفتم مرا بعنوان (لادن فروهر ناشنوای هنرمند )لینک کن متشکرم.
هروقت لینکم کردید لینکت میکنم موفق و شاد باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد