rank (درجه) سایت شما در گوگل

از کجا تشخیص بدهین درجه سایتتون در گوگل چنده

خواب این برای دانستن خودیتون هم بد نیست خواب این خیلی راحته.گفتم این مطلب رو هم اضافه کنم،( تا دوستانی که قصد تبادل لینک دارن، دیگه سوال نکنن که چطوری بفهمم رنکم چنده با اشخاص خاصی نه من تشخیص بدهن.)

برای این کار ابتدا وارد سایت زیر بشید.
http://www.mypagerank.net/service_pagerankbutton_index
بعد در کادر Site URL آدرس سایت یا وبلاگ خودتون رو وارد کنید.
(مثلا اینجوری : www.starfand.blogsky.com )بعد بر روی دکمه Check PR کلیک کنید.
با این کار چند تا تصویر نشون داده میشه. داخل اونا رنک شما مشخصه.

امیدوارم بدردیتون بخوره

نظرات 1 + ارسال نظر
علی شنبه 22 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ق.ظ http://darham.blogsky.com

سلام لینکت کردم راست تو که وب سایت رنک پیجش 0 است چطور ادعا داری با پیج رنک 1 به بالا تبادل لینک بکنی؟؟؟؟
راستی تو وبلاگ من هم می نویسی؟؟؟

علی جان اشتباه متوجه شدی
منظورم برای انهای دوست دارن از این طریق تبادل لینک کنن
(
افتاد)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد